Корупція за кулісами

Корупція за кулісами

Ситуація навколо Київського муніципального театру опери та балету для дітей та юнацтва, складна і неоднозначна.

Колектив у складі 70 співробітників відверто заявляє про корупційні дії керівництва та численні оборудки з бюджетними коштами . Керівництво театру скоїло ряд злочинів, серед яких розкрадання комунального майна, незаконні гастролі,відмивання коштів порушення трудових прав, психологічний тиск на артистів, а також незаконні звільнення незгодних та тих співробітників що не мовчать. Близько року йдуть слідчі дії, що виявляють нові факти злочинної діяльності керівника театру Щура Ю.О. Звинувачення стосовно особи директора театру Щура, мають всі законні підстави, і вже доведені прокуратурою Подільского району м.Києва та передані до суду. Вже рік триває слідство. Окрім директора Щура Ю.О.,звинувачують і головногобалетмейстера Боровик Т.В.

 Більшість співробітників театру у цій справі вже звільнені і є як свідками так і потерпілими у цьому процесі. Очільниця відповідного департаменту культури київської мерії Діана Попова на думку колективу чомусь закриває на очі на ці події, та відверто прикриває директора муніципального театру. Продовжуються звільнення кращих солістів,зокрема звільнення заслуженої артистки України А.Синявської- Кавасаки громадянки Японії , Ольги Фомічевої оперної співачки,заслуженої артистки України. Всіх цих людей звільнено зі скандалом . Звільнені артисти навіть не в змозі потрапити до театру, їх туди не пускають за вказівкою Щура.

За кулісами унікального закладу культури процвітає приниження, порушуються законні та професійні права, йде розкрадання державного майна, є факти підробки документів. Додамо,що незаконно звільнені працівники театру звернулись до суду та відновлюють свій законний статус у судовому порядку, пише Політрада.

Комусь дуже заважає театр на Подолі, а київська законна влада мовчки знищує один з кращих культурних закладів не тільки в Україні, але й в Європі, куди з шаленим успіхом гастролювали артисти муніципального театру. Остання барикада. А що далі?