Facebook показав, скільки українські політики витрачають на рекламу в соцмережі

Facebook показав, скільки українські політики витрачають на рекламу в соцмережі

Соціальна мережа Facebook оприлюднила дані про суми за політичну рекламу українських партій. У рейтингу лідирує партія Вакарчука “Голос”. Про це свідчать дані в Бібліотеці реклами, передають Патріоти України.

Згідно з даними соцмережі, по сплачених сумах лідирує сторінка партії “Голос” Святослава Вакарчука. Всього за звітний період вона заплатила 88 742 долари. З 9 липня політсила проспонсорувала 103 публікації за 9865 доларів.

Друге місце в рейтингу займає партія п’ятого президента Петра Порошенка “Європейська солідарність”, яка в червні-липні заплатила Facebook за просування своєї сторінки 66672 доларів.

Несподівано в рейтингу сторінок за кількістю оголошень перше місце займає сторінка “Бойко – прем’єр”. Ця сторінка агітує за співголову “Опозиційні платформи – За життя” Юрія Бойка. Вона оплатила в цілому одну тисячу дев’ятсот сімдесят одне оголошення, віддавши за них 29 535 доларів.

Сторінка блогера Анатолія Шарія за політичну рекламу заплатила Facebook 18 661 долар.

У той же час, політичні партії замовляли додаткову рекламу своїх сторінок або сторінок лідерів партії. Ці дані враховуються окремо. Наприклад, “Голос” за рекламу сторінки Святослава Вакарчука заплатив 10 801 долар.

Related posts